Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: Majster
Treść opinii: Odwiedziłam ten sklep, ponieważ chciałam kupić żyrandol i dywan do mieszkania. Jedynym z minusów jest bardzo mały parking jak na tak duży sklep. W środku natomiast wszystko posegregowane i łatwo jest trafić na stoisko, które nas interesuje. Oglądając lampy zauważyłam mężczyznę z obsługi. Poprosiłam go o pomoc. Odpowiedział, że niestety teraz jest zajęty - obsługiwał kogoś innego. Ale po kilku minutach podeszła do nas pani odpowiedzialna za stoisko z lampami. Bardzo chętnie udzielała odpowiedzi na interesujące mnie pytania. Tłumaczyła, którą lampę można skrócić, a którą nie. Chętnie też, mimo iż dosyć grymasiłam (nie specjalnie, po prosu chciałam kupić coś naprawdę oryginalnego i pasującego mi) ściągała co chwilę inną lampę i pokazywała mi. Po dokonaniu wyboru podeszłam na stoisko z dywanami. Tam też po kilku minutach pojawił się pracownik i pomagał mi w przekładaniu dywanów. Jednak już nie czuła takiego zapału jak u tamtej pani. Przemyślałam wybór lampy i stwierdziłam, że jednak to jeszcze nie jest to i z powrotem wróciła na stoisko z lampami. I znów męczyłam kobietę, która dzielnie i chętnie mi pomagała. W sklepie można płacić kartą, można otrzymać fakturę. Kupując żarówki są one od razu, na miejscu sprawdzane, czy działają. Dodatkowo, gdyby mi nie pasowała jednak ta lampa, mogę ją zwrócić do 7dni za okazaniem paragonu. Kolejnym mankamentem jest miejsce do wprowadzania kodu podczas płatnością kartą płatniczą.