Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Mam telefon od września 2008r. w play. Od około stycznia 2010r. zaczęły się problemy z zasięgiem. Mieszkam w miejscowości gdzie Play korzysta z nadajnika PLUSgsm. Jednak często zdarza się, iż telefon(automatyczny wybór sieci) przełącza się miedzy nadajnikami: czasem mam PLUSgsm - pełny zasięg 5 kresek, a z kolei czasami łapie zasięg odległego o ok 10 kilometrów nadajnika Play i mam wtedy zasięg 1 kreska przechodząca na zero zatem nie można się do mnie dodzwonić. Co ciekawe telefon czasami nie przestawia się z powrotem na PLUSgsm tylko pozostaje nawet przez kilka godzin na zerowym zasięgu PLAY. Każde połączenie przychodzące zostaje zatem odrzucone z powodu braku zasięgu. Posiadam Nokie E51 - nie mogę przestawić na tryb manualny żebym zawsze miał zasięg z PLUSgsm ponieważ ten telefon nie rozróżnia sieci PLAY - PLUSgsm - w menu dostępnych sieci mam tylko PLAY oraz niedostępne dla mnie Orange oraz Era. Z kolei na innym telefonie (Motorola V3) można ustawić manualnie PLUSgsm ale gdy tylko telefon zgubi zasięg(np gdy jedziesz samochodem) pojawia się menu sieci i trzeba za każdym razem potwierdzić klawiszem na telefonie wybraną sieć - trochę denerwujące gdy co chwile musisz klikać guzik aby zarejestrować się do swojej sieci szczególnie że nie zawsze masz telefon przed oczami. W trybie automatycznym na Motoroli V3 sytuacja jest analogiczna do Nokii E51. Gdy tylko skończy mi się umowa natychmiast przenoszę numer do innej sieci z uwagi na tę niedogodność. Dodam jeszcze że ten temat już nieraz na bozo był poruszany. NIE POLECAM PLAY. lepiej dopłacić i się niederwować przez 2 lata ..