Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Kupiłam dziś w Avansie słuchawki do mojej mp4. Po powrocie do domu podłączyłam je do sprżętu. Jednakże coś było z nimi nie tak. Wydaje mi się, że przewód był uszkodzony lub jakieś lutowanie bo czasami przeywało mi głośność. Postanowiłam wymienić słuchawki na inne. Ponieważ było już późno, wizytę w sklepie odłożyłam na na stępny dzień. Następnego dnia też nie mogłasm pójść. Poszłam dopiero kolejnego dnia. Powiedziałam kasjerce w czym mam poroblem. Kasjerka zawołała innego pracownika. Pracownik wziął słuchawki do ręki oraz paragon. Już chciał odejść gdy spojrzał na paragon. Powiedział, że słuchawki kupiłam dwa dni temu i on ich nie może przyjąć. Zapytałam dlaczego. Powiedział, że zwrotu drobnego sprzętu można dokonać tylko w dniu zakupu. A 10 dniowy termin obowiązuje na większy sprzęt. Same słuchawki miałam w domu 2 dni więc ich ie wymieni na inne bo nie jest pewny kiedy nastąpiło uszkodzenie. Nie słyszałam nic o takim podziale, ale powiem szczerze, że się na tym nie znam. Wiec ustąpiłam. Kupiłam nowe słuchawki, które już były dobre. Straciłam na tym jakieś 10 zl.