Opinia użytkownika: OBSERVATORE
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jestem wieloletnim klientem sieci Orange. Mam na telefony na abonament oraz dostęp do internetu. Do końca nie jestem zadowolony co ta sieć robi w stosunku do klienta. Po pierwsze ostatnio przedłużyłem umowę z tym operatorem na następne dwa lata, zmieniając na niższy abonament. Do tego dostałem pięć bezpłatnych numerów, ale ostatnio analizując otrzymany rachunek stwierdziłem, że za biling muszę zapłacić ponad 6 złotych za każdy miesiąc. Przy drugim telefonie nie mam takiej opłaty. Gdy przedłużałem umowę nie było o tej płatności jakiejkolwiek mowy. Po drugie co chwilę dzwoni do mnie nachalny telemarketing z Orange, oferując mi nowe numery telefonów. Po trzecie Orange nie do końca dobrze traktuje lojalnych i stałych klientów. Po czwarte prędkość transferu oferowanego przez Orange nie jest do końca zadowalający. po szóste obsługa większości salonów oferujących produkty Orange jest kompetentna i nastawiona tylko i wyłącznie na sprzedaż, a nie na jakość obsługi klienta. To wina kierownictwa gdzie tylko liczą się zyski i tylko zyski (wcześniej pisałem o złym traktowaniu lojalnych klientów). w ogóle rekrutacja pracowników do tej sieci sprzedaży jest na koszmarnym poziomie. Wiem coś na ten temat.