Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Już raz się wypowiadałem na temat tego hipermarketu jednak teraz muszę zmienić nieco zdanie. Otóż po kilku miesiącach muszę przyznać duży wzrost jakości obsługi klienta. Obsada została zmieniona więc każdy klient może się spodziewać uśmiechu przy kasie ze strony kasjerki, jak i reszty obsługi marketu. Towary zostały poukładane tak jak się należy wszystko jest wyraźne i przejrzyste. Alejki i towary zostały poukładane tak że wszystko ma swoje miejsce. Mam nadzieję że tak już zostanie. Artykuły ze zbliżoną datą ważności mają swoje miejsce na osobnych półkach co bardzo podniosło aspekty sklepu, co przełożyło się na większą liczbę klientów. Jakość stopniowo rośnie ale jeszcze nie jest do końca dopracowana więc jak narazie ocena ogólna na +3.