Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientem mBanku od około trzech lat i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Po zalogowaniu się na stronie mam przejrzysty dostęp do zadań, które chcę wykonać. Przelewy wykonuję bez problemu, mam możliwość zleceń stałych i wgląd do wniosków, które zostały złożone. Środki na koncie przedstawiane są w sposób czytelny, nie ma możliwości pomylenia środków dostępnych z saldem konta. mBank informuje także swoich klientów o każdej przerwie w dostępie do banku, dzięki czemu nie ma żadnych przykrych niespodzianek. Jedyny minus, jaki przychodzi mi do głowy, to polityka kredytowa prowadzona przez mBank. Bank ten wydaje się dziwny pod tym względem: potrafi przeprowadzać analizę z klientem w celu stwierdzenia, czy może mu udzielić kredytu, przez prawie pół godziny, po czym w jednym zdaniu stwierdza, że kredytu udzielić nie może i potrafi także zadzwonić do osoby bezrobotnej i zaproponować jej kartę kredytową... Mimo tego, ogólny zarys mBanku rysuje się bardzo pozytywnie.