Opinia użytkownika: Marcin_143
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Późnym wieczorem udałem się wraz z Żoną na drobne zakupy do marketu budowlanego w łódzkim Porcie. Przedmiotem moich poszukiwań była farba Hammerite na zewnętrzne powłoki, pędzel oraz benzyna lakowa (jako rozpuszczalnik). Na samym wejściu nie znałem ukłądu sklepu, lecz spostrzegłem duży baner z napisem FARBY gdzie sie udałem. Po krótki rozeznaiu nie odnalazłem poszukiwanego asortymentu toteż zapytałem pracownika działu o ww. Pan żywo poprowadził mnie pod stoisko i pokazała całą game kolorystyczną. Wybrałem odpiwednie i podziekowałem. Potem jeszcze raz spotkałem się z tymże panem jak poszukiwałem benzyny lakowej (pędzle znalazłem sam). Pan ponownie ochoczo zaręagował na moje zapytanie i wskazał mi półki ze stosownym asortymentem. Jako że było już kilka minut do zamknięcia (stosowna informacja została podana przed radiowęzeł sklepu) udaliśmy się do kasy. Byliśmy jako drudzy w kolejce. Po chwili pan skasował nasze zakupy, podał kwotę do zapłaty zapytując przy tym o numer kodu pocztowego (podałem go). Po chwili mogliśmy skierowac się ku wyjściu z marketu. Finalne odczucie jest takie, że obsługa na stoisku FARBY stoi na wysokim poziomie, a pracujący tam pan, który mnie obsługiwał, jak najbardziej jest otwarty na Klienta.