Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Saturn

Treść opinii: W sklepie Saturn w poznańskiej Pestce dokonałam niedawno zakupu prostownicy. Było to w dniach promocji, kiedy każdy towar był sprzedawany w cenie pomniejszonej o podatek Vat. Pani z personelu udzieliła mi nieprawdziwej informacji, że prostownica, nad którą się zastanawiałam ma efekt jonizacji. Gdy dotarłam do domu z zakupem, sprawdziłam tą informację w internecie i okazało się, że model ten nie ma efektu jonizacji, na którym mi zależało. W związku z tym chciałam zwrócić towar. Udałam się do sklepu do centrum obsługi klienta i dostałam informację, że zwrócić towaru nie mogę- mogę go jedynie wymienić. Nie obowiązywała już jednak 22%- zniżka, a prostownica tej samej firmy ale z efektem jonizacji była dużo droższa i nie chciałam jej kupić. Gdy poprosiłam o rozmowę z kierownikiem, nagle okazało się, że jednak jest możliwość zwrotu. Uważam, że po pierwsze personel powinien wiedzieć co sprzedaje, a po drugie personel pracujący w centrum obsługi klienta powinien robić wszystko , żeby klient był zadowolony. Nawet jeśli nie jest w zwyczaju sklepu przyjmować zwrotów, w specjalnych sytuacjach personel sam, bez namowy klienta powinien poradzić się kierownika.