Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: DnB Nord
Treść opinii: Bank DnB Nord to dla mnie nie kończąca się historia braku kompetencji, braku zorganizowania i braku uprzejmości. Po wcześniejszych problemach z tym bankiem postanowiłam dowiedzieć się okrężną drogą o to czy bank wysłał do BGK wymagane dokumenty byśmy otrzymali premię termomodernizacyjną. Według zapewnień banku dokumenty zostały wysłane do BGK 25 maja. Zgodnie z moją wiedza BGK wypłaca premię w ciągu 7 dni od otrzymania kompletu dobrze przygotowanych dokumentów. Zadzwoniłam wiec do BGK z prośbą o podanie informacji jaki jest status wypłaty premii dla zawiadomienia o numerze, które właśnie podaję. Pani, z którą rozmawiałam przez telefon poinformowała mnie, że premia nie została jeszcze wypłacona. Jeżeli chwilę poczekam to ona sprawdzi co było powodem. Po jakiś 5 minutach poinformowała, że w dniu 1czerwca wysłano z BGK do DNB Nord informację o brakach w dokumentach, którą my powinniśmy poprawić. Podziękowałam pani za rozmowę i się rozłączyłam. Był 17 czerwiec a ja od DNB Nord nie dostałam żadnej informacji o tym, ze są jakiekolwiek braki. Nikt, w ciągu 17 dni nie zadzwonił ani nie napisał, że są opóźnienia wynikające z braków w dokumentacji. Napisałam więc maila do banku z prośbą o wyjaśnienie sytuacji ponieważ każdy dzień zwłoki oznacza dla nas płacenie wyższych odsetek od kredytu. Minęły 2 dni a ja odpowiedzi nie otrzymałam. Zastanawiam się jak długo to jeszcze potrwa i czy bank nie ma jakiś wewnętrznych procedur mówiących o terminach w jakich powinni wykonywać pewne czynności.