Opinia użytkownika: Piotr_1166
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: Tego dnia miałem małą stłuczke . Kobieta, która spowodowała całe zajście miała wykupioną polisę w Warcie. Spisaliśmy całe oświadczenie i po jakiejś godzinie od zdarzenie postanowiłem zająć się likwidacją szkody po przez infolinie warty. Początkowo wszystkie informacje przez telefon podawał głos wygenerowany przes sekretarkę, tak aby połączyć się z konsultantem w wybranej przez Ciebie opcji . Moja "opcja" dotyczyłą likwidacji szkody samochodu, po chwili połączyłem się z konsultantką, która naprawdę rzetelnie podeszła do sprawy-opis całej sytuacji, wszystkie dane sprawcy i poszkodowanego, opowiedziała mi jak będzię dalej wyglądała likwidacja szkody itd. Cała rozmowa trwała 25 minut -długo, ale trzeba wprowadzi wszystkie niezbędne dane oraz zatwierdzić numer szkody, który jest niezbędny do dalszej egzekucji. Po paru godzinach od zgłoszenia skontaktował się ze mna rzecoznawca, z którym dogadałem się telefonicznie i wszystko odbyło sie przez telefon(Wycena szkody itd.) .Wszystko naprawde profesjonalnie i rzetelnie dlatego całą obsługe oceniam stosunkowo wysoko .