Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Allegro
Treść opinii: Kupiłam na allegro od jednego ze sprzedawców torby. Otrzymałam je po 2 tygodniach mimo, że prosiłam o przesyłke priorytetową. Po otrzymaniu toreb okazało się, że są wybrakowane. Napisałam maila do sprzedającego z prośba o oddanie pieniędzy lub dosłanie brakujących rzeczy. Sprzedający po kilku dniach napisał, że dośle braki. Minęło kilka dni a ja nic nie dostałam. Napisałam maila ponaglającego. Żadnej odpowiedzi. Założyłam więc spór transakcyjny ze sprzedającym. Przez jakieś 1,5 miesiąca wałkowaliśmy sprawę zakupu. Po tym czasie co prawda uzyskałam zwrot całej kwoty jaką zapłaciłam za zakupione torby jednakże trwało to bardzo długo. Oczywiście wystawiłam negatywny komentarz. Niestety nie mogłam zrobić nic więcej. Allegro nie daje kupującym większej możliwości ukarania sprzedającego za to jak traktują kupujących. Przy zbytnim zbywaniu klientów portal Allegro upomina tylko sprzedającego i nic więcej. W przypadku większych problemów ze sprzedającym niestety jesteśmy zdani tylko na siebie. Allegro nie pomaga nam w żaden sposób. Odnoszę wrażenie, że zależy im tylko na tym by zebrać jak najwięcej prowizji od sprzedaży poprzez ich portal a ochrona kupujących to sprawa drugoplanowa.