Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Moja teściowa, mająca telefon w systemie Tak Tak postanowiła przejść na abonament. Poprosiła mnie i męża, żebyśmy jej to załatwili. Udaliśmy się do punktu Era, dowiedzieć się jak wygląda przeniesienie. W punkcie musieliśmy chwilę poczekać, ponieważ pracownik sprzedawał innemu klientowi doładowania Tak Tak. Kiedy nadeszła nasza kolej wyjaśniliśmy, że chcemy przenieść numer z systemu Tak Tak na abonament, zapytaliśmy jak to wygląda, co mamy przynieść, jakie są dostępne taryfy obecnie, jakie telefony można dostać. Pracownik odpowiadał cierpliwie na nasze pytania i wszystko nam wyjaśniał. W broszurce, w której były wyszczególnione taryfy podkreślał dla nas ważne informacje, dopisywał informacje dodatkowe – na przykład ceny za minutę, wymienialność minut na SMSy. Był bardzo zaangażowany. Mąż był zainteresowany różnymi droższymi modelami telefonów – z ekranem dotykowym, nawigacją. Sprzedawca przyniósł nam taki telefon, włączył go i pokazywał, jak się go obsługuje. Opowiadał również szczegółowo, jakie telefony mogą być dostępne w jakiej cenie przy taryfie, nad którą się zastanawialiśmy. Poinformował nas, że aby przenieść numer z Tak Taka do abonamentu musimy przynieść tamtą kartę, dowód osobisty i skoro jesteśmy klientami Ery, to nie będzie problemu, nie musimy dostarczać nic innego, nawet jeżeli zdecydowalibyśmy się na droższy model. Na koniec zapytałam go jeszcze, jak wygląda założenie internetu stacjonarnego za pośrednictwem Ery. Na to pytanie również odpowiedział z zaangażowaniem, posługując się broszurą. Powiedzieliśmy że musimy się zastanowić. Pracownik zapytał, czy możemy zostawić mu kontakt do siebie, powiadomi nas, jeżeli będą jakieś ciekawe promocje. Uważam, że pracownik był bardzo zaangażowany, zależało mu na pozyskaniu klienta i zadbał o udzielenie nam wszystkich informacji, jakie mogłyby nam być potrzebne w podjęciu decyzji.