Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Witam, netia no jakaś dziwna firma, jak nasz kraj. Urządzenia firmy Ericsson, kable TPSA, modemy Pirelli lub Asmax. Tylko hasło i użytkownik jest z netii... Od samego początku współpracy to było dziwne. TPSA przestrzegala ze linia nie trzyma parametrów, ale Netia się uparła. PO 1,5 miesiącach prób linia przez kolejne 1,5 miesiąca trzymała parametry od 6 do 8 MBit. Potem nastąpiła awaria, której sie nie dało naprawić. Linia "trzymala" tylko 2 Mbit. Ale Netia w ofercie miała 1 lub 8 Mbit wiec zaproponowali mi 1 Mbit... Więc zrezygnowałem. Dodam, że od pierwszego telefonu dotyczącego zamówienia do ostatniego przegadałem ok, 600 minut. Obsługa klienta fatalna, co dziesiąta osoba zachowuje się kulturalnie i nie przerywa i nie tłumaczy, co źle rozumiem i dlaczego się mylę. Poza tym cały ten projekt pod nazwą "netia" to łańcuszek podwykonawców, z których najwięcej działa TPSA i jego podwykonawcy. Mimo, że to firmy telekomunikacyjne, kontaktują się za pomocą maili wysyłanych i odbieranych raz dziennie.Tak, jakby telefony nie istniały... Plusy jak jest dobrze i wszystko działa to nie potrzebny jest żaden kontakt Minusy obsługa klienta nierzetelność informacji złe akcesoria podłączeniowe, jak nie przeczytasz umowy to jest po tobie