Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Kupiłam w naszym osiedlowym sklepie surówkę do obiadu. Czasami robiąc zakupy i kupując jeden lub dwa produkty nie biorę paragonu ze sklepu. Dzisiaj też tak zrobiłam. I to byl mój wielki błąd, ponieważ kupiona surówka okazała się zepsuta. Mimo wszystko zeszłam do sklepu i powiedziałam kasjerce, że kupiona surówka jest nieświeża. Poprosiłam o wymianę na inna, która bedzie dobra. Kasjerka kazała pokazać sobie paragon jako dowód zakupu. Powiedziałam jej, że nie mam bo go nie wzięłam, ale przecież przed chwilą płaciłam za surówkę u niej wiec dobrze wie iż kupiłam właśnie u nich. Kasjerka jednak powiedziała, że bez paragonu jej nie wymieni bo taki jest wymóg. Odpowiedziałam, że ten wymóg jest chory i sie z nim nie zgadzam. Towar jest zepsuty i żądam wymiany. Kajerka się nie zgodziła. Powiedziałam, że ma zawołać kierownika sklepu bo nie mam zamiaru odpuścić sprawy. Po chwili podszedł do nas kierownik sklepu. Ponownie wyjaśniłam o co chodzi. Kierownik bez wdawania się w szczegóły sprawy powiedział kasjerce by wzieła ode mnie zepsuty towar i wydała pieniądze. Mnie natomist przeprosił za całą sytuację. Pomimo oddania pieniędzy sytuację oceniam negatywnie, bo nie powinno do niej dojść, a jeżeli zdażyło się, że towar jest nieświeży to beż żadnych problemów powinno się go przyjąć z powrotem.