Opinia użytkownika: Rafał_8
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: W dniu 7.05.2010 około 13:25 skontaktowałem się z infolinią Cyfrowego Polsatu. Rozmawiałem z p. M. Problem mój był prosty potrzebowałem nr umowy na usługę Internet. Ta odpowiedziała, że takich informacji nie jest mi w stanie udzielić i numer ten jest na umowie. Na moją odpowiedź, że aktualnie nie mam dostępu do tej umowy powiedziała, że dokumenty należy tak przechowywać, aby mieć do nich stały dostęp. Gdy poprosiłem o połączenie z przełożonym pracownica infolini odmówiła twierdząc, że nie ma takiej możliwości. Na szczęście po kolejnym połączeniu z infolinią i rozmowie z innym pracownikiemsprawę udało się szybko i sprawnie załatwić. Szkoda tylko, że z powodu niekompetencji pracowników pozostaje pewien niesmak.