Opinia użytkownika: Mary
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Dokonując zakupu płyt lub książek, często korzystam ze strony empik.com. Kupując w ten sposób mogę zaoszczędzić kilka złotych (towary oferowane są po cenie niższej niż w sklepie) a przesyłki odbieram w sklepie Empik, znajdującym się w CH Tesco w Pile. Oferowane w sklepie internetowym produkty zawsze docierają w terminie. Kilka razy zdarzyło się, że produkty, które miałam otrzymać po 3-5 dniach, były do odebrania już po dwóch dniach. Informację o przesyłce otzymuję na e-mail. Mam 14 dni, by ją odebrać. Gdy zbliża się koniec tego terminu, ponownie otrzymuję e-mail z przypomnieniem. Po odebraniu przesyłki, "przychodzi" informacja i podziękowanie za zakup. Gdy ostatnio odbierałam przesyłkę, weszłam do sklepu zaraz po otwarciu. Pracownicy jeszcze rozpakowywali prasę. Natychmiast podeszła do mnie jedna z pracownic, by zapytać w czym może pomóc. Powiedziałam, że mam do odebrania paczkę. Pracownica zawołała inną pracownicę, poinformowała mnie też, że być może będę musiała przejść do innej kasy, jeśli chcę zapłacić kartą. Gdy podeszła "wołana" pracownica, okazało się, że nie ma problemu z płatnością kartą i wszystko przebiegło bardzo sprawnie.Pracownica zapytała, czy ma zapakować paczkę do reklamówki, podziękowała za zakup. Chciałam jeszcze zobaczyć pewną książkę, więc pracownica zaprowadziła mnie i wskazała właściwy dział.