Opinia użytkownika: Michał_16
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: Wizytę w restauracji rozpocząłem o godzinie 15:20. Wybrałem stolik na piętrze. Prócz nas (byliśmy w cztery osoby) zajęte były jeszcze dwa stoiki, więc liczbę klientów oceniam na bardzo małą. Stolik przy którym siedzieliśmy był czysty. Pierwsze piętro restauracji jest adaptacją starego mieszkania, i wystrój nawiązuje do tego klimatu, natomiast okno przy którym siedzieliśmy było po prostu brudne, w jego górnej części wisiały pajęczyny.Kelner podszedł do nas po ok 15 min, dopiero po tym jak go o to poprosiliśmy (powiedział że zaraz podejdzie po czym minęło kolejne 5 min w tym czasie wycierał szklanki za barem i sprzątał ladę barową) Zamówiliśmy dania i pomimo, iż kelner notował zamówienie, otrzymaliśmy dwa dania bez zamówionego zapiekanego sera. Postanowiłem o tym nie wspominać, gdyż nie mieliśmy czasu na kolejne 15 min oczekiwania na wymianę dania. Ser natomiast pojawił się na rachunku który otrzymaliśmy. Gdy zwróciłem kelnerowi na to uwagę, powiedział "Trzeba było wcześniej powiedzieć...", niemniej paragon został wymieniony i pomniejszony o właściwą kwotę. Jestem częstym klientem różnych restauracji Sphinx w różnych miastach. Sieć ustawiła obsługę na dość wysokim poziomie, przez co jeszcze bardziej widać braki i niedociągnięcia jakich doświadczyłem podczas opisywanej wizyty. Lokalowi wystawiam ocenę -3. Chętnie pojawię się w przyszłości w innych restauracjach Sphinx, do lokalu na ulicy Piotrkowskiej 93 raczej już nie zajrzę.