Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paweł_1024

Dotycząca firmy: Hotel Horyzont

Treść opinii: Po dojechaniu do stacji docelowej Rzeszów jak noclegownie wybrałem Hotel Horyzont ze względy na to, że jestem w niego bardzo zadowolony jak również na bardzo miłą obsługę. Niestety teraz pojawiły się drobne problemy. Jak zawsze od początku. Po dojechaniu do hotelu i wejściu przywitał mnie bardzo serdecznie młody pan. Wydaję się być nowym ponieważ poprosił o dowód w celu spisania danych osobowych, a praktycznie nigdy prócz pierwszego razu nie chcieli dowodu ode mnie. Podałem dowód i dobrze się stało, ponieważ od razu zmienił moje dane ponieważ w systemie widniał mój stary adres zamieszkania. Po dostaniu kluczy udałem się do restauracji w celu zamówienia jakiegoś porządnego obiadu. Znów prawdopodobnie była jakaś nowa i to całkiem młoda dziewczyna. Podałem zamówienie. Zapytała czy przynieść do pokoju, przytaknąłem. Obiecała mi, że w czasie piętnastu minut przyniesie mi całość zamówienia. Niestety tak się nie stało. Po około 25 minutach dopiero przyniosła mi pierwsze danie chociaż wyraźnie mówiła, że przyniesie całość. No nic. Zjadłem i czekałem kolejne 15 minut na drugie danie. Żołądek już mi przyrastał wiadomo do czego. Pojawiła się w końcu owa pani, przeprosiła za ta długi czas oczekiwania. Położyła tace na stół i wyszła. Jedzenie jak zawsze znakomite. Chociaż miałem wrażenie, że frytki były nie do końca dopieczone. Sam pokój jak zawsze czysty i zadbany. Łazienka z idealnym porządku. Chociaż miałem swoje rzeczy do higieny intymnej to hotel oferuje z cenie swoje mydła, szampon do włosów itp. Po zdaniu pokoju załatwiłem sobie fakturę na firmę oraz zostałem zaproszony do ponownej wizyty. Na pewno skorzystam. Jak zawsze zostałem bardzo gościnnie obsłużony.