Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Jest to chyba najgorszy dzień dla rodziców, którzy nie mają pojęcia co wybrać swoim pociechom na dzień dziecka. Mając na uwadze zrobienie zakupów udałem się do sklepu Smyk przekonany, że coś wybiorę. Przy wejściu zostałem przywitany przez pracownika ochrony i przez pracownika sklepu. Oglądając ofertę podszedł do mnie jeden z pracowników i zaoferował pomoc. Po poinformowaniu go, iż poszukuję prezentu dla dziecka, pracownik zapytał się dla kogo ma być prezent, w jakim wieku jest dziecko i czym się interesuje. Po uzyskaniu informacji, sprzedawca zaproponował kilka pozycji - 5 rodzai. Nie chciał zaprezentować większej ilości, aby klient nie miał potem problemów z wyborem. Po około 20 minutach i po zdecydowaniu się na zakup pracownik zaprosił mnie do kasy. Przy kasie kasjer zaproponował zakup produktów z promocji przykasowej. Po zakończeniu transakcji zostałem pożegnany i zaproszony ponownie. Przez cały okres pobytu brak oznak zniecierpliwienia na twarzy pracownika, co świadczy o szanowaniu klienta prze pracownika. Jednakże najgorsza była cena.