Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: Zamawiałem dziś telefonicznie pizzę. Obsługiwała mnie młoda pani. Zamówienie przebiegło bardzo sprawnie. Podałem rodzaj pizzy, pracownik pytał o wielkość, oraz o dodatkowe zamówienie. Chciałem dostać zamiast darmowego sosu pomidorowego i czosnkowego dwa razy sos czosnkowy. Otrzymałem informacje, że nie stanowi to problemu. Pracownik potwierdził jeszcze mój adres, który był już w systemie obsługi klienta. Zostałem poinformowany, że do 40 minut powinienem otrzymać pizze. Po 30 minutach dostałem telefon od dostawcy, że nie działa domofon i żebym zszedł odebrać pizze. Jak widać czas oczekiwania był jeszcze krótszy niż zakładany. Pizza była gorąca, smaczna, a dowóz kosztował mnie jedynie 2,5 złotego. Przestrzegam, że dostawca nie ma zbytnio pieniędzy do wydawania. Musiałem skorzystać z pomocy sąsiada.