Opinia użytkownika: Małgorzata_540
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Przyszłam do sklepu obuwniczego Deichmann, aby oddać do reklamacji buty, które kupiłam rok wcześniej. Powod: pęknięta podeszwa. Po podejściu do kasy zostałam uprzejmie powitana przez ekspedientkę ubraną w firmową koszulkę i przedstawiłam jej problem. Po obejrzeniu przyniesionej przeze mnie pary butów, bez wypisywania jakiegokolwiek formularza reklamacyjnego, sprzedawczyni powiedziała, że mogę sobie wybrać inne buty, jako że wada jest oczywista. Po kilku minutach przeglądania asortymentu stwierdziłam, że nie ma żadnych butów, które by mi odpowiadały i ponownie podeszłam do kasy. Tym razem musiałam poczekać, aż kilku klientów stojących przede mną zostanie obsłużonych. Ekspedientka zapytała mnie, czy coś wybrałam, a po negatywnej odpowiedzi zaproponowała bon towarowy lub zwrot gotówki. Wybrałam drugą opcję, podałam swoje dane i otrzymałam pieniądze z powrotem. Cała procedura reklamacji została przez sprzedawczynię rozwiązana z uśmiechem na ustach i bez żadnych problemów, więc jestem w 100% zadowolona.