Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: W dniu dzisiejszym wykonałem telefon do infolinii banku CITI HANDLOWY. Miałem zapytanie o mozliwość modyfikacji pewnych usług związanych z kartą kredytową, którą posiadam. Konsultant był uprzejmy, miły i z zaangażowaniem udzielił niezbędnych porad i wskazówek, które były mi potrzebne a dodatkowo jeszcze poinformował o innym rozwiązaniu i zaproponował włączenie usługi związanej z moim problemem, która mogłaby pomóc w takich kwestiach w przyszłości. Obsługa pierwsza klasa. Żadnego natręctwa. Następnie, udając się za wskazówkami konsultanta wykonałem telefon do jednej z placówek w moim mieście. I tu również spotkało mnie miłe zaskoczenie, gdyż obsługa była na równie wysokim poziomie, a informacje przekazane szybko i w sposób niezwykle jasny. Cieszy mnie fakt, że jestem klientem banku, w którym właśnie w taki sposób traktowany jest klient.