Opinia użytkownika: Garfield
Dotycząca firmy: Cropp
Treść opinii: Będąc w sklepie Cropp, skorzystałam z możliwości przymierzenia ubrania w przymierzalniach. Gdy mój narzeczony oceniał strój - pracownica sklepu wyprosiła go od drzwiczek przymierzalni ponieważ w tym momencie chciała zrobić zdjęcia ubrań przyczepionych do drzwiczek. Po wybraniu towaru udaliśmy się do kasy w której spędziliśmy więcej niż 10 minut. Zakupiliśmy rzeczy. Po ich przejrzeniu okazało się ze na ubraniu jest dziura, która powstała od alarmowego pina. Pracownica baz problemu wymieniła towar, jednak przed ściągnięciem zabezpieczenia poprosiłam aby zwróciła uwagę na to miejsce w którym się znajdował. Kasjerka zrobiła to w taki sposób aby jak najtrudniej było znaleźć miejsce w którym było przyczepione zabezpieczenie. Nie lubię sytuacji w których ponoszę koszty i nerwy z powodu niekompetencji obsługi w sklepie.