Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Otrzymałem ulotkę reklamową, w której prezentowana jest ciekawa promocja, dotycząca zakupu drugiego produktu za 1 grosz. Mianowicie, trzeba kupić wybrany produkt objęty promocją, a drugi taki sam otrzymamy za cenę jednego grosza. Promocja obejmuje np. 4-pak piwa bardzo dobrej jakości, a drugi 4-pak w promocji otrzymuje się za grosz. Jak ważna jest to pozycja promocyjna, w okresie mistrzostw świata, nie trzeba specjalnie tłumaczyć. Do sklepu udałem się jednak na zakupy spożywcze, bo opisywane piwo, jest dostępne dopiero od 20.06. Kupowałem przyprawę do zupy, która byłą objętą promocją. Jak się okazało promocja działa tylko na pojedynczy produkt. Nie można kupić dziesięć takich samych produktów i otrzymać kolejne dziesięć za grosz. Można natomiast kupić różne produkty z promocji i wtedy będzie ona wiążąca. Generalnie pomysł bardzo dobry, ponieważ jestem przekonany, ze przyciągnie klientów.