Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: 14.06 po wielkich mękach zakupiłem kafelki / opisałem to w poprzedniej obserwacji/ a dziś dalszy ciąg perypetii. Kafle przywieziono transportem z OBI po wskazany adres. Na moją prośbę aby sprawdzić towar kierowca odmówił twierdząc że nie ma czasu i pojechał! To koszmar, kilka pudełek było porozdzieranych, dwie paczki w ogóle nie miały opakowania a trzy kartony były mokre i śmierdziały stęchlizną. Dwie paczki kafli są całkowicie potłuczone lub obłupane w innych sporo kafli jest potłuczonych! Dodzwonienie się do działu reklamacji graniczyło z cudem nikt nie odbierał telefonu! W związku z tym poprosiłem o połączenie z kierownikiem który powiedział że mam złożyć reklamację na piśmie i oni wymienią mi potłuczone kafle. Udałem się ponownie do OBI i złożyłem reklamację u kierownika działu.Czekam teraz na wymianę!?