Opinia użytkownika: Krzysztof_710
Dotycząca firmy: Pol-Motors
Treść opinii: Pojechałem niedawno zakupionym Fordem Focusem do serwisu na ulicy Kamiennej we Wrocławiu, a żeby zdiagnozować i usunąć usterkę w samochodzie. Po przekroczeniu progu zapytałem panią z obsługi gdzie można umówić się na oględziny pojazdu w ASO Forda. Ta na mnie popatrzyła jakbym mówił po chińsku i z nie wiedziała o co pytam. ASO to przecież Autoryzowany Serwis Obsługi, osoba w nim pracująca powinna wiedzieć takie szczegóły! Po rozbiciu zdania na atomy porozumiałem się z ww Panią. Na obsłudze klienta zaproponowano mi termin za tydzień. Lekko mnie to zszokowało bo to przecież nie rejestracja do lekarza specjalisty tylko prosta diagnostyka. Dobra, przyjechałem za tydzień. Pan z obsługi sprawnie przyjął auto, przy okazji prowadząc wywiad co do usterek. W trakcie rozmowy z uśmiechem na ustach poinformował Mnie, że za samo sprawdzenie policzą Mi 350zł! Bez żadnej naprawy. Ok, niech będzie pomyślałem, licząc na rozwiązanie nękającego Mnie problemu z pojazdem. Po kilku godzinach zatelefonowano do mnie, że samochód jest do odbioru. Na miejscu pomyślałem, że eksploduje gdy facet wciskał mi kit o tym, że niestety nie zlokalizowali żadnej usterki, tłumacząc jednocześnie że samochód po prostu jest stary! Dlatego jeździ gorzej! Na dodatek zauważyłem rysę na obudowie lusterka, której wcześniej nie było. Szacunek dla cudzego to dla serwisantów tej placówki pojęcie obce. Co ciekawe kolega mechanik naprawił mi auto w godzinę za 200zł. Chyba też otworze taki interes, zero pracy, trochę kitu i kasa leci.