Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Od dłuższego czasu z radością obserwuję, iż jakość obsługi klientów w sieci sklepów Biedronka systematycznie wzrasta. Osobiście zakupy robię głównie w placówce przy ul. Świetlików w Warszawie (sporadycznie także w Olsztynie), więc moja ocena będzie oparta na doświadczeniach z tego sklepu. Uważam, że na przestrzeni ostatnich lat poprawie uległ sposób obsługi klientów przez personel - wysławianie się, zachęcanie do korzystania z promocji, chęć udzielenia pomocy klientowi, także zasób towarów i ich jakość są na wysokim poziomie. Ponadto strasznie podobają mi się cykliczne gazetki reklamowe, w których znajdę nie tylko informacje o bieżących lub zbliżających się promocjach, ale także przepisy kulinarne, porady kosmetyczne i inne użyteczne informacje, np. jak i kiedy sadzić kwiaty w ogrodzie. To zachęcające, tym bardziej, że gazetka jest niewielkiego formatu, treść jest przekazana w sposób zwięzły i miły dla oka. Jedyne zastrzeżenia może budzić niewystarczający porządek w sklepie oraz licznie tworzące się kolejki do kas - aczkolwiek jest to element do dopracowania :)