Opinia użytkownika: witekzg_1
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: W Media-Markt kupiłem laptopa Lenovo G550, jednakże już w ciągu kilku miesięcy "wychodziły" z niego wady. M.in. rozszczelnienie w ekranie, które oddałem na gwarancję. Wymienili całą obudowę matrycy, jednak wada nadal istnieje. Złożyłem ponownie reklamację, tym razem z tytułu niezgodności towaru z umową, wskazując tę samą usterkę, a sklep na to, że wada nie występuje! Trochę jest to ciekawe, że za pierwszym razem to naprawili, a teraz sprzedawca twierdzi, że nie ma wady.Przy załatwianiu reklamacji sklep powiedział mi że to moim zadaniem było porównanie sprzętu podczas zakupu. Dodam, że laptop to ostatnia sztuka z wystawy, co mam potwierdzone w dokumentach. Ogólnie, to w sklepie mają bałagan w dokumentacjach. Przy zakupie nie dostałem karty gwarancyjnej, po pierwszej reklamacji kartę miałem, ale źle wypełnioną. A teraz mam aż 2 karty gwarancyjne. Plusem są SMS-y ze statusem załatwienia reklamacji, co oszczędza mój czas. Teraz, aby zareklamować laptopa będę musiał odwiedzić Rzecznika Praw Konsumentów i żądać swoich praw. Szkoda, że po zakupie przedmiotów w Media Markt i wykryciu w nich wad są wielkie problemy z naprawą, wymianą lub ze zwrotem.