Opinia użytkownika: witekzg_1
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Zakupiłem w Deichmann specjalne preparaty do czyszczenia i pielęgnacji obuwia. W tym przypadku było to obuwie sportowe, skórzane. Jeden preparat to "nanobloker wilgoci". Na opakowaniu są informacje typu: "efekt samooczyszczania", "suche obuwie i odzież", "trwałe i niezawodne działanie" - jak się okazuje zupełnie nieprawdziwe z rzeczywistością. Preparat ten kosztuje 39 zł (spray 250 ml). W chwili zakupu dopytywałem się o praktyczne zalety tego produktu. Sprzedawca powiedział, że stosuje się go co około 3 tygodnie, i jest bardzo niezawodny. Niestety to jest nieprawda, gdyż po moich obserwacjach wynika, że tak zupełnie nie jest. Drugi środek to aerozol do butów przeciwko przykrym zapachom (19 zł za 125 ml). Informacje zamieszczone na opakowaniu oraz od sprzedawcy także są sprzeczne z rzeczywistością. Środek ma bardzo słabe działanie i nie jest skuteczny. Aby spełniał swoje zadanie, musiałbym korzystać z niego kilka razy dziennie! Na oba produkty złożyłem reklamację, którą potraktowano pochopnie i w rezultacie odrzucono, twierdząc że używanie dezodorantów jest sprawą indywidualną. Owszem, ale skoro kupiony wcześniej towar jest niezgodny z umową, to nieważne jak bym go używał to i tak nie spełnia swoich działań. W dodatku nanobloker był stosowany na kilku parach obuwia i na białej bluzie, a jego słaba skuteczność wskazuje na tą niezgodność. I nie rozumiem czemu reklamacja została odrzucona. Odnośnie samej reklamacji, to napisałem własne pismo reklamacyjne określając swoje żądania i spostrzeżenia nt. towaru, które gdzieś "zaginęło". Podsunęli mi swój firmowy wniosek reklamacyjny, a sprzedawca napisał jako moje żądanie "wymiana na nowy". Tylko że ja nie chciałem ponownie korzystać z tych bezwartościowych dezodorantów. Jestem niezadowolony z transakcji (towar, cena, obsługa Klienta). Z reklamacją udam się jeszcze do Rzecznika Praw Konsumentów.