Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Cel:zakup biletu do Ciechanowa problemy pojawiły się już na początku, od razu po wejściu na dworzec okazało się, że kolejka sięga wyjścia przy jednej z kas, przy drugiej była nieco krótsza, jak się później okazało nie bez przyczyny. Stanęłam w krótszej kolejce i jakież było moje zdziwienie kiedy po odstaniu ok 10 minut bez słowa dobiegły mnie krzyki przy okienku, przysunęłam się i usłyszałam Panią kasjerkę, która kłóciła się z klientem o to, że już skończyła pracę i nie będzie nikogo obsługiwać(watro dodać, ze była godzina 17.40, a Pani pracowała do 18), w stronę zdegustowanego klienta posypało się wiele nieprzyjemnych i obraźliwych słów, po krótkiej chwili, kiedy obruszyła się reszta ludzi stojąca w kolejce(5 osób) Pani oscentacyjnie zasunęła żaluzję przed nosem zdenerwowanego klienta mówiąc wcześniej że nie interesuje ją to czy ktoś zdąży. Zdezorientowani ludzie stanęli w drugiej, dużo dłuższej kolejce która liczyła ok 15 osób, część szybko zrezygnowała, ja postanowiłam stać do końca, kiedy nadeszła moja kolej usłyszałam jak zapowiadają mój pociąg. W atmosferze zdenerwania w ostatnim momencie zdążyłam kupić bilet i wbiec do pociągu. Jestem bardzo zniesmaczona zachowaniem Pani kasjerki. Również dworzec nie jest w najlepszym stanie-ogromny smród. W pociągu nie było lepiej, brak miejsc do siedzenia, śmierdząca, niedomykająca się toaleta i brak wody. Za to kontrola biletów odbyła się na trasie 300 km dwa razy, pomimo faktu że konduktor musiał przepychać się korytarzem wypełnionym ludźmi po brzegi.Ostateczna ocena najgorsza z możliwych, biorąc pod uwagę Panie, które robią łaskę z tego że wykonują to co do nich należy, smród nie do zniesienia na dworcu i niehumanitarne warunki podróży. Korzystam z usług PKP tylko dlatego ze brakuje alternatywy na kieszeń studenta.