Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: czas obsługi- za długi. Jest dzień targowy, tłumy ludzi chcą zapłacić rachunki, a tymczasem jest czynna tylko 1 ! kasa w banku, podczas gdy przygotowane są trzy stanowiska. Jedna Pani siedzi "na kasie" a pozostałe zajmują się plotkami i piciem kawy. Nikogo nie interesuje, że w kolejce stoi kilkanaście osób. Wygląd obsługi- dla mnie tragedia. każdy ubiera się jak chce, nie ma żadnego formalnego i jednolitego stroju-jedna pani w golfie, druga w bluzce, trzecia w koszulce, która pozwala dokładnie obejrzec jej piersi i fałdy na brzuchu. Jakość obsługi tez pozostawia wiele do życzenia, choćby dlatego, że zdarzają się pomyłki przy wprowadzaniu danych do komputera (dane wprowadzane są po raz kolejny, i znowu, i znowu..... aż pani zrobi to dobrze). bankomat należący do banku często jest pusty, zwłaszcza w weekendy. Wygląd miejsca- jest w porządku. czystko i schludnie