Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Napisałam maila do firmy Alma Market ze skargą na jakość produktów. Dostałam szybką odpowiedź i zaproponowano mi rekompensatę w formie prezentu (słodycze prawdopodobnie). Nie skorzystałam, nie lubię słodkiego ;) Niestety jakość towarów na stoisku warzywniczym nie poprawiła się, wiele produktów zaczyna się psuć (winogrona, kiełki), są zwiędnięte (marchewka, sałata). Mimo, że obsługa się stara, to wygląda to tak, jakby po prostu nie znali się na tym co robią. Kiełki dosłownie gniły - mimo ważnej daty przydatności, możliwe, że na jakimś etapie transportu nie są odpowiednio przechowywane. Znowu musiałam wyrzucić produkty z siatki prosto do kubła - w sklepie nie mam czasu na przyglądanie się winogronom, ,bo biegam za dzieckiem. I niestety - ceny często nie odzwierciedlają jakości. Wszystkie uwagi dotyczą wyłącznie stoiska z warzywami.Choć teraz mięsa bałabym się tam kupić.