Opinia użytkownika: Radek_7
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W PZU funkcjonują różne standardy obsługi klienta w zależności od miasta i regionu Mój agent, który załatwia mi ubezpieczania komunikacyjne jest miły, doradza mi najlepsze i najtańsze opcje etc. Problem w tym, że mój agent jest daleko i gdy potrzebowałem ubezpieczenia turystycznego na 3 miesiące trafiłem do agenta w Poznaniu a tu już zaczęły się schody. w skrócie: pani sprawiała wrażenie osoby, dla której klienci są przeszkadzajkami i skierowała mnie do agenta poza Poznaniem. Agent w Środzie Wlkp wydawał się trochę zalatany i trudno było mu znaleźć czas na moją sprawę. Po namowach zgodził się przyjechać do mnie. Samo podpisanie umowy bez zarzutów - no to już jest dla niego kasa, ale przedsprzedaż to porażka. Generalnie nie mam zarzutów do PZU - bardzo fajnie mi auto ubezpieczyli, ale to było u mojego agenta, który mnie zna, natomiast jako nowy klient u nieznanego agenta byłem słabo obsłużony