Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Chciałam założyc u nich konto bieżące. Mają darmowe prowadzenie, przelewy i kartę. Co dla mnie równie ważne mogę wpłacac w oddziale gotówkę. Niestety nie wszystkie banki mi to oferują w mojej miejscowości. Od jakiegoś czasu mam konto w mbanku, z którego jestem zadowolona, jednakże nie ma u nas ani jednego wpłatomatu tego banku. To był główny powód założenia konta w Getin banku. Moja wizyta zaczęła się bardzo przyjemnie. Pracownica mnie obsługująca była miła. SAama obsługa przebiegała sprawnie do czasu drukowania umowy o rachunek bankowy. Wtedy okazało się, że w drukarce brakuje tuszu. Pracownica poprosiła kolegę o z mianę tonera. Po zmianie okazało się, że drukarka nadal nie drukuje. brakowało jej tunerów w innych kolorach. Z rozmowy między pracownikami wywnioskowałam, że brak jakiegokolwiek koloru uniemożliwia nawet drukowanie dokumentu tylko w czarnym kolorze. W oddziale nie mieli więcej tunerów. Pracownica przeprosiła mnie i powiedziała, ze kolega musi udać sie do sklepu by zakupić brakujące kolory. Mnie poproszono o cierpliwość. Czekałam 40 minut na powrót drugiego pracownika. Wydaje mi się, że jest to zdecydowanie za długo. Rozumię wszystkie nagłe awarie, ale myślę, że bank powinien być lepiej przygotowany do obsługi klienta. Jedna drukarka atramentowa to stanowczo za mało na sprawne działanie banku, nawet jeżeli mamy doczynienia tylko z niewielkim oddziałem. Ogólnie polecam ten oddział banku, ze względu na miłych i sympatycznych ludzi, ale wystwiam negatywną opinię za brak organizacji i długi czas obsługi.