Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Bank łamie postanowienia Regulaminu, którego treść sam przecież układał! Oto dowód: - wzajemne relacje między Bankiem Millennium a jego klientami reguluje „Regulamin ogólny otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium Spółka Akcyjna”, - zgodnie z § 8.5 ww. Regulaminu, klient może dokonać zmiany rodzaju rachunku na inny, o ile w dniu złożenia dyspozycji spełnia warunki jego posiadania określone w Cenniku usług, - Cennik usług nie określa żadnych dodatkowych warunków posiadania Konta Internetowego, - mimo powyższego oraz istniejących możliwości technicznych, bank odmawia przyjmowania dyspozycji zmiany rodzaju rachunku na Konto Internetowe podając, że to konto może być otwarte wyłącznie jako nowy rachunek; dyspozycje zmiany na inne rodzaje rachunków są przyjmowane i realizowane. M.in. i mnie odmówiono realizacji takiej dyspozycji. Skarga złożona do KNF.