Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden

Treść opinii: Umowę dostałem po 3,5 mies. od złożenia wniosku. Po jej podpisaniu dostałem listem powiadomienie, że jest nieważna, ponieważ dotyczy pierwszego przystąpienia do OFE, a nie zmiany OFE (na umowie tego nie widać, decyduje o tym jakiś kod w umowie). Zero chęci pomocy czy pozyskania członka OFE. Na maila, w którym żądałem natychmiastowego wyjaśnienia sprawy odpowiedzieli po tygodniu. Osoba odpowiadająca na maile wpierała mi, że popełniłem błąd przy składaniu wniosku i nie zaznaczyłem, że chodzi o zmianę OFE. Kiedy przesłałem jej wydruk wniosku nawet nie przeprosiła. Po kolejnym miesiącu wreszcie wszystko odkręcili, ale wtedy już było za późno bym jeszcze chciał z taką firmą mieć cokolwiek wspólnego.