Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RYŁKO

Treść opinii: Po upalnym dniu wybrałam się wieczorem na zakupy do sklepu Ryłko w Galerii Krakowskiej i ku mojemu OGROMNEMU ZASKOCZENIU SKLEP NIE POSIADA KLIMATYZACJI!!!!!! Bardzo lubię akurat ten salon Ryłko, gdyż jest w czym wybierać i jest miła obsługa. Oczywiście wyszłam ze sklepu z pięknymi bucikami ale CAŁA UPOCONA, DOSŁOWNIE LAŁO SIĘ ZE MNIE! Nie mówiąc, że nie było czym oddychać nawet! Z całego serca wspólczuję paniom, które tam pracują i biedne chłodzą się przy wiatraku (nawet tego nie skomentuje!) Pełen podziw! Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie jakie zapachy "krażą" po sklepie i jaka jest "sauna" gdy jest pełen ludzi i mam nadzieje, że tego nie doświadcze! Wydaję mi się niedopuszczalne żeby w takim sklepie nie było klimatyzacji. Jestem oburzona, gdyz firma Ryłko kojarzyła mi się z butami najwyższej jakości ale także z najwyższa jakością w dbaniu o klienta, jednakże zawiodłam się. Szczerze mówiąc gdyby nie fakt, że jestem wierna marce i panie z obsługi już mnie znają to po wejściu do sklepu, najchetniej bym z niego uciekła! Dziwie się, że właściciele nie robią nic żeby klient czul się komfortowo podczas mierzenia butów. Niestety muszę przyznać, że zakupy w Ryłko w Galerii Krakowskiej przez brak klimatyzacji nie należą do najprzyjemniejszych...