Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Wczoraj robiąc zakupy w Almie w Arkadach Wrocławskich zostałam potraktowana przez Panią z biura obsługi w sposób dla mnie oburzający. Podeszłam do stanowiska obsługi aby anulować kartę parkingową. Pani prowadziła rozmowę telefoniczną, jednak nie przerwała jej po moim podejściu. Po kilkudziesięciu sekundach zapytałam, czy mogłabym zostać obsłużona, na co Pani chamskim tonem powiedziała " nie widzi Pani, że rozmawiam?". Powiedziałam, że mnie to nie interesuje. Ona powiedziała, że "przecież na tematy służbowe rozmawiam!". Podałam swoją kartę, a ona nie przerywając rozmowy telefonicznej anulowała mi ją i podała z powrotem bez słowa. Jej zachowanie było dla mnie oburzające i przypominające obsługę z czasów PRL, kiedy to pracownik był najważniejszy, a klient był nikim.