Opinia użytkownika: Radek_7
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy kontaktu z bankiem za pomocą formularza dostępnego dla klientów przez stronę www. W połowie kwietnia wysłałem do banku zapytanie/prośbę o kontakt konsultanta. Chciałem poznać możliwości obniżenia opłat za prowadzenie konta, które muszę prowadzić, a z którego faktycznie nie korzystam. Do dzisiaj nikt się ze mną nie kontaktował (dzisiaj mamy 09 czerwca). Przypadkiem logując się do konta znalazłem informację, że 19 kwietnia moja prośba została przekazane do konsultanta przypisanego do mnie w Nordea - od tego czasu minęło półtora miesiąca i konsultant nie zdążył się zająć moją sprawą. Domyślam się, że gdybym chciał kupić kartę kredytową to miałbym telefony co godzinę, ale .... Generalnie mam coraz gorszą opinię o banku. Wraz z rozwojem kanału detalicznego ktoś zapomina o jakości obsługi klienta.