Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Rozmowa dokładnie z przed pięciu minut. Słowem wstępu. Dostałem wczoraj pierwsze rozliczenie za energię elektryczną. Jako, że nie za bardzo mogłem się połapać z odczytem tej faktury (pełno tabelek, rozliczeń i prognoz) zadzwoniłem do obsługi klienta firmy Energia Pro która jest dostawcą prądu. Po chwili odebrała jakaś pani. Pierwsze moje wrażenie było nie zbyt pozytywne. Mówiła strasznie sennie i cicho, nie zrozumiałem nawet jak się nazywa. Powiedziałem o co mi chodzi, a dokładnie jak czytać ich fakturę i „z czym to się je”. Jak już swoje powiedziałem kobieta zaczęła tłumaczyć po kolei każdą tabelkę. Myślałem, że dalej będzie mówić znudzonych głosem lecz się pomyliłem. Mówiła głośno i wyraźnie. Dokładnie wiedziałem co do mnie mówi. Zacząłem zadawać pytania. Niektóre po kilka razy ponieważ nie do końca rozumiałem niektóre pojęcia. Ów kobieta po kilka razy tłumaczyła. Nie zauważyłem oznak zdenerwowania moimi pytaniami ani znużenia moją osobą. Mimo mojej poprzedniej obserwacji gdzie pisałem o osobistym kontakcie w siedzibie Energii Pro gdzie nie za bardzo byłem zadowolony między innymi z powodu długiego oczekiwania w kolejce to tutaj muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z infolinii tej firmy. Można uzyskać odpowiedzi na dręczące cię pytania bez zbywania ani niezrozumiałych odpowiedzi. Jak ktoś ma problem śmiało dzwonić, a na pewno uzyskacie odpowiedź.