Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Lubię wysokie obcasy, jest w końcu lato - dlatego tez przykładam wagę do szybkiej i sprawnej obsługi, staram się większość spraw załatwiać przez internet, żeby się nie namęczyć. Dlatego też kiedy przyszło mi stać przy okienku, aby załatwić jedną prostą sprawę w banku, a po dwóch tygodniach okazało się, że moje stare dane nadal są w bazie - to już przesada. W obecnej chwili czekam wciąż na Panią z infolinii, która miała wyjaśnić dlaczego mimo mojej osobistej wizyty w banku i uaktualnieniu danych w systemie są nadal moje stare dane, które uniemożliwiają mi: - zalogowanie się na stronie banku - podejmowanie jakichkolwiek operacji. Nie dość, że musiałam jechać przez całe miasto żeby podać nowy numer telefonu, który uprawnia do zmiany hasła przy logowaniu na stronie (ponad 2 tygodnie temu) to do tej pory widnieją w bazie moje stare dane. Coś tu jest nie tak, obsługa jest niekompetentna, ponieważ przy mojej pierwszej wizycie Pani z obsługi musiała wezwać na pomoc koleżankę i obie ponad 15 minut trzymały mnie przy kasie na owych wysokich obcasach - po to tylko aby zadzwonić do biura w Warszawie i podpytać się co trzeba zrobić, jakie kroki podjąć, co wypełnić itp. Naprawdę było to żenujące i strasznie mało profesjonalne. Dzisiaj nadal nie mogę się logować, zostało mi jak za dawnych czasów pisanie druczków i chodzenie na pocztę, a miało być tak pięknie...