Opinia użytkownika: JA_1
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Wczoraj odwiedziłam jeden z oddziałów Banku Śląskiego w Częstochowie. Chciałam uruchomić dostęp do mojego konta poprzez internet. Stanęłam jako druga w kolejce do doradcy. Czekałam około 8 minut, gdyż pani załatwiała formalności z pewnym małżeństwem. Oddział banku jest przestronny. Znajduje się około 6 miejsc siedzących, z których skorzystałam, gdyż byłam z dzieckiem. Do kas była spora kolejka, bo około 9 osób. Jednak otwarte były obie kasy, w których miłe, młode i elegancko ubrane panie sprawnie obsługiwały. Obsługa mnie jako klientki również była bez zastrzeżeń. Pani była kompetentna i dobrze doradzała. Poza tym wydrukowała mi ściągę, jak korzystać z internetu na ich stronie i dodatkowo wszystko jasno, krok po kroku objaśniła. Dodam również, że aby móc ze mną spokojnie porozmawiać, dała mojemu synkowi do oglądania wzory kart z rysunkami zwierzaków. Był to miły gest.