Opinia użytkownika: logeen
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Dokonałem zakupu karty do myjni (opcja PREMIUM), do której sprzedawca powinien klientowi wręczyć prezent w postaci napoju energetycznego - wiedziałem o "promocji", lecz postanowiłem nie upominać się o prezent od razu. Gdy wróciłem do sklepu po chwili i zapytałem o prezent, otrzymałem go. Klika dni temu (obowiązywała ta sama promocja), również nie otrzymałem prezentu, lecz wtedy nie miałem czasu na powrót do sklepu. Jeśli chodzi o myjnię - jakość usługi bardzo ostatnio bardzo spadła. Problem tkwi w niedokładnym myciu elementów karoserii takich jak: maska, drzwi, podszybie, lusterka - auto osobowe, które było pokryte warstwą kurzu po 4 dniach od ostatniego mycia (auto stało przez ten czas). Klient płaci całą kwotę, a dostaje zaledwie pół usługi!