Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przed tygodniem zmuszona byłam udać się do placówki Raiffeisen banku, piszę "zmuszona" ponieważ nie lubię tracić czasu w banku. W samej placówce zostałam miło zaskoczona brakiem kolejki do doradcy, no ale to połowa sukcesu. Sprawa którą musiałam załatwić nie należała do najłatwiejszych i tu kolejne miłe zaskoczenie. Osoba która mnie obsługiwała wykazała się zrozumieniem i kompetencją, nie tylko potrafiła rozwiązać skomplikowaną sprawę, ale też doradzić co powinnam następnie zrobić. Cała moja wizyta trwała z 20 minut więc czas jak najbardziej do przyjęcia. W placówce koło wejścia stoi automat do kawy przeznaczony dla klientów, którzy mogą bezpłatnie z niego skorzystać. Wnętrze banku sprawia miłe wrażenie, jest czysto i przestrzennie. Biurka doradców są poprzedzielane więc nie ma możliwości aby drugi klient podsłuchał czy podejrzał co dzieje się przy stanowisku obok. Godziny otwarcia standardowe czyli 10-18. Jak dotąd korzystałam z bankowości internetowej stąd moja niechęć do tradycyjnej formy obsługi. Śmiało mogę powiedzieć, że nie taki wilk straszny jak go malują i nawet wizyta w banku może okazać się całkiem miłą.