Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Poszłam do sklepu Tchibo specjalnie po kawę ziarnistą. Właściwie nie piję innej, tylko ziarnistą mieloną w młynku. Rzadko kupuję ją akurat w Tchibo. Tego dnia byłam w pobliżu Galerii Krakowskiej i weszłam do sklepu. Zakupy robiło tam bardzo dużo ludzi. Obsługiwały trzy panie – jedna część kawiarnianą, druga przy kasie, trzecie przynosiła, donosiła, podawała różne rzeczy. Kolejka do kasy była spora, czekałam około 15 minut. Do wyboru było kilka gatunków kaw. Sprzedawczyni była uprzejma i uśmiechnięta, ale jej odpowiedzi były bardzo schematyczne – jeżeli stało się w kolejce i słuchało jak sprzedawczyni dokładnie w ten sam sposób, dokładnie tymi samymi słowami zwraca się do pięciu kolejnych osób, używa tych samych argumentów i poleca dokładnie te same kawy (w sklepie było tylko kilka rodzajów kawy na wagę, więc za bardzo nie miała co polecać), pryskało całe poczucie bycia obsługiwanym w sposób indywidualny. Do tej pory idąc do Tchibo i kupując tam coś czułam się jak ktoś wyjątkowy, specjalnie obsłużony, traktowany indywidualnie i miałam poczucie, że sprzedawczyni wybiera specjalnie dla mnie najlepszą kawę. Po tej wizycie cała magia kupowania kawy w Tchibo zniknęła. Niestety.