Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Robiłam wczoraj małe zakupy w realu. Głównie przyjechałam tam po mleko, które moim zdaniem jest wyjątkowo smaczne. Ale kupując mleko kupiłam i inne rzeczy. Zajrzałam też w alejkę w talerzami i kubeczkami. Ponieważ noszę się z zamiarem kupienia jakiegoś ładnego kompletu filiżanek oglądam tego rodzaju produkty we wszystkich sklepach. Znalazłam na półce filiżanki i talerze z bardzo ładnych wzorem. Niestety z talerzyków deserowych pozostał tylko jeden na półce. Chciałam się dowiedzieć, czy tych talerzyków jest może więcej i czy w zestawie jest też cukiernica (nie było na półce). Zabrałam ostatni talerzyk i udałam się na poszukiwanie pracownika. Znalazłam jakąś panią na sąsiednim dziale. Powiedziałam jej o co mi chodzi. Pani była średnio uprzejma (poczułam że przeszkadzam jej w pracy), ale zdecydowała się pomóc mi. Skontaktowała się osobą nadającą komunikaty na sklep i przekazała, że trzeba wezwać pracownika na dział. Po chwili z głośników popłynęło takie wezwanie. Podeszłam do półki i czekałam cierpliwie. Nie doczekałam się nikogo przez 10 minut. Wobec powyższego zostawiłam półkę i dokończyłam zakupy. W kasie spotkałam bardzo miłą kasjerkę, pracownika z Interkadry. Pani była wesoła, rozmowna i rewelacyjnie nawiązywała kontakt z klientem. Bardzo miło jest być obsłużoną przez żywego człowieka a nie znudzony automat.