Opinia użytkownika: Dominika_223
Dotycząca firmy: MPK Kraków
Treść opinii: Musiałam doładować dwie Krakowskie Karty Miejskie (KKM), ponieważ dziś kończył się ich termin ważności. Postanowiłam więc skorzystać z automatu do sprzedaży biletów znajdującego się na przystanku „Powstańców Wielkopolskich”. Pierwsze moje „wrażenia” nie były zbyt dobre. Automat był brudny (zarówno jego obudowa jak i sam ekran dotykowy), a wiadomości na ekranie nieczytelne, ponieważ był on ustawiony pod słońce. W końcu udało mi się spojrzeć na niego pod odpowiednim kątem, zasłoniłam część ekranu dłonią i rozpoczęłam doładowanie kart. Obsługa automatu jest prosta, bardzo intuicyjna, można w nim znaleźć informacje w języku polskim i angielskim. Wybrałam odpowiednią datę i rodzaj biletu (przycisk „Przedłużenie” jest w tym względzie dużym ułatwieniem) i przystąpiłam do zapłaty. Automat dopiero za drugim razem przyjął mój banknot, ale transakcja się powiodła. Przy drugiej KKM pojawił się problem. Banknot został zaakceptowany dopiero za 3 razem, natomiast na wrzucone monety automat nie zareagował i po chwili zwrócił banknot oraz bilon, myląc się o 20 gr. Spróbowałam wiec doładować kartę po raz drugi i dopiero wówczas zakończyło się to sukcesem (owe 20 gr. zostało mi odliczone, więc rachunek się zgadzał). Automaty KKM to duże ułatwienie, gdyż pomagają uniknąć kolejki i można z nich skorzystać w dowolnym dniu o każdej porze, jednak zdarzają się problemy z przyjęciem monet czy banknotów, nie we wszystkich istnieje także możliwość zapłaty kartą płatniczą.