Opinia użytkownika: KasiaG.KK.
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Carrefour w zeszłym roku z okazji z dnia dziecka organizował dużo atrakcji : m.in. rysowanie, zabawy, poczęstunek dla dzieci i drobne upominki , które sprawiały więcej radości dzieciakom niż wystrzałowy prezent za spora kasę. Wczorajsza wizyta w godz. 16- 17 zakończyła się fiaskiem. Robiąc zakupy z okazji dnia dziecka nie było żadnych atrakcji poza konkursem rysunkowym dla dzieci. Półki z artykułami dziecięcymi były w bałaganie - pomieszanie , brak właściwych cen i do tego ulotni sprzedawcy . Poszukiwanie pracownika sieci Carrefour zajęło mi aż 5 minut - to katastrofa jak na tak duży sklep. Uważam , że najlepszym rozwiązaniem dla każdego marketu niezależnie od branży jest postawienie punktu obsługi dla danego działu jak to jest w przypadku sąsiedztwa np. Castorama albo Media Markt. Oszczędzam czas na szukanie pracownika i czekanie na zawołanie właściwego. Kompetencje maja na poziomie średnim ale zachowanie to przerasta nawet wytrwałych klientów. Najgorsza sytuacja jest z cenami- często są złe, stare i nie raz bywało, że jeden produkt posiadał 3 kody kreskowe o innych cenach - to niedopuszczalne !!!!!!!! Cena musi być jawna i rzetelna dla klientów. Ofert posiadają dużo , choć źle rozmieszczają je na sklepie bo trzeba latać przez cały sklep zęby znaleźć dany produkt z gazetki zamiast poszukać go na dziale promocyjnym. Czas obsługi głównie jest w porządku. jeżeli chodzi o wygląd to można by wreście ogarnąć bałagan i być dostepni dla klientów .