Opinia użytkownika: Anna_875
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Kończyła mi się umowa na neostrade, więc dowiadywałam się o propozycje przedłużenia umowy. W punkcie obsługi klienta usłyszałam o modemie Wifi, który mnie zainteresował. Jednak po rozmowie z panią z punktu dotarły do mnie pewne niejasności w przekazywanych informacjach. Zadzwoniłam więc na błękitną linię, aby potwierdzić zasłyszane informacje. Tam pan z wyczuwaną nutą rozdrażnienia wprowadził mnie w błąd informując, że mogę sobie taki modem kupić w każdej chwili za 99zł. Wcześniej rozważałam zmianę operatora i ta informacja przekonała mnie o pozostaniu w tpsa. Jak poszłam do punktu obsługi podpisać umowę i zakupić modem za 99 zł zostałam poinformowana (po godzinie stania w kolejce), że nie ma takiej opcji. Dla klientów przedłużających umowę modem ten kosztował nie 99 a 199zł. Różnica spora. Dziękuję bardzo niekompetentnym pracownikom błękitnej linii.