Opinia użytkownika: Marek_321
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Opisywałem w styczniu 2010 r. swoje zastrzeżenia w stosunku do Alior Banku, ponieważ wbrew tego co oferował w reklamach, bank ten działał na niekorzyśc klienta. Do dn. 31.12.2009 można było otrzymac premię 100 zł. za zakupy kartą w IKEA. Skorzystałem z tej promocji, jednak premii mi nie udzielono. Oczywiście interweniowałem w tej sprawie. W pisemnej odpowiedzi na reklamację 12.02.2010 r. poinformowano mnie, że premia nie przysługuje, bo zakup ten zaksięgowano w systemie 04.01.2010 r. Nie odpuściłem i złożyłem kolejną reklamację, tym razem telefonicznie w dn. 18.02.2010 r. Po tygodniu na konto karty kredytowej przelano mi wreszcie obiecaną premię. Poraz kolejny okazało się, że w tym banku przywileje klient musi sobie sam wywalczyc.